Novosti

JAVNI POZIV STUDENTSKIM UDRUGAMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA IZ NENATJEČAJNIH SREDSTAVA

12. siječnja 2021.

Temeljem članka 4. Pravilnika o raspodjeli sredstava ostvarenih od upisnina studenata Sveučilišta u Splitu i o financiranju studentskih projekata, Studentski zbor Sveučilišta u Splitu objavljuje Javni poziv studentskim udrugama za podnošenje prijava projekata i projektne dokumentacije financiranih iz nenatječajnih sredstava.

Pravo na prijavu projekta iz nenatječajnih sredstava imaju svi projekti udruga registriranih pri Sveučilištu u Splitu u skladu sa Zakonom o udrugama, Zakonom o studentskom zboru i drugim studentskim organizacijama i/ili Zakonom o sportu koji su bili prihvaćeni i uspješno provedeni najmanje dva (2) puta tijekom zadnje tri (3) akademske godine.
Rok za podnošenje prijava je osam dana od dana objave poziva.

Obzirom ispunjavate propisane uvjete ovim putem pozivamo sve udruge da u roku od osam dana od ponedjeljka 11.1.2021. (zaključno s 19.1.2021. do 23:59 h) dostavite na mail zbor.unist@gmail.com projektnu dokumentaciju koja uključuje:
1. Financijski plan
2. Primjer hodograma aktivnosti
3. Kopiju osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje udruge i koja će ujedno potpisati ugovor
4. Dokument iz kojeg je vidljiv IBAN udruge
5. Opći obrazac za nenatječajna sredstva
6. Potpisana izjava o nekažnjavanju

Napomena, molim Vas da dostavite realan financijski plan za realizaciju projekta, obzirom će na dodjelu sredstava navedene stavke znatno utjecati, te mogu dovesti do neuvrštavanja projekta u samu dodjelu nenatječajnih sredstava.

Također napominjemo kako sve studentske udruge trebaju poslati u Registar udruga RH i na Sveučilište u Splitu eventualne izmjene u predstavništvu udruge, kao i izmjene u drugim informacijama (obrazac za izmjene u registru udruga Sveučilišta se nalazi u linku ispod).

Obrazac zahtjeva za upis promjena u evidenciju studentskih organizacija s weba

Studentski zbor Sveučilišta u Splitu